Excellente klantgerichtheid

Ontwikkel excellente klantgerichtheid door te handelen vanuit het klantperspectief.

In de training ‘Excellente Klantgerichtheid’ leer je effectieve principes en vaardigheden voor een structurele klantgerichte houding.

Bereik resultaten door klantgericht te handelen, behoeften te bepalen, positief te communiceren, en effectief om te gaan met diverse klanttypen en weerstand. Verhoog je servicegraad met behoud van grenzen.

Resultaat

Je leert klantgericht handelen, klantbehoeften bepalen, omgaan met diverse klanttypen, de bovenstroom en onderstroom te verbinden. Je combineert een hoge servicegraad met het stellen van grenzen. Ervaart meer plezier en voldoening in klantcontacten en vervul een gemotiveerde ambassadeursrol voor de organisatie.

Programma

  • Essentie van klantgerichtheid
  • Klantbehoeften in kaart brengen
  • Omgaan met diverse klanttypen en gedragingen
  • Ontwikkelen van sterke klantrelaties
  • Creëren van een optimale klantbeleving
  • Positief en constructief communiceren
  • Omgaan met emoties en weerstand van en met klanten
  • Bespreking van persoonlijke ontwikkelingsplannen

Deze intensieve 1-daagse training biedt een diepgaande ervaring in klantgerichtheid, van essentiële principes tot het creëren van een positieve klantbeleving.

Certificaat

Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat. Hiermee heb je een hooggewaardeerd certificaat in huis.

Action Learning 

Het uitgangspunt van Action Learning is leren door te doen, te ervaren en te reflecteren. Jouw persoonlijke leervragen en praktijkvraagstukken vormen het middelpunt van de training.

Incompany of maatwerk?

Indien meerdere collega’s dezelfde uitdaging ervaren, kunnen we de training ook binnen jouw organisatie uitvoeren. We stemmen de doelstellingen, resultaten en planning gezamenlijk af op de behoeften van de groep.

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie of team kunnen betekenen? Neem gerust contact op met één van onze adviseurs.

   CONTACT