In de belevingseconomie is klantgerichtheid cruciaal. Ontwikkel een excellente klantgerichtheid door te handelen vanuit het perspectief van je klanten.
Krijg inzicht in effectieve principes voor een structurele klantgerichte houding en bijbehorende vaardigheden in de training “Excellente Klantgerichtheid.”
Leer klantgericht handelen, effectief klantbehoeften bepalen, positieve communicatie, en omgaan met diverse klanttypen, emoties, en weerstand. Combineer een hoge servicegraad met het stellen van grenzen. Ervaar meer plezier en voldoening in klantcontacten en vervul een gemotiveerde ambassadeursrol voor de organisatie.
Pitstop Excellente klantgerichtheid in 1 Dag:
Deze intensieve 1-daagse training biedt een diepgaande ervaring in klantgerichtheid, van essentiële principes tot het creëren van een positieve klantbeleving.
Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat. Hiermee heb je een hoog gewaardeerd certificaat in huis.
Het uitgangspunt van Action Learning is leren door te doen, te ervaren en te reflecteren. Jouw persoonlijke leervragen en praktijkvraagstukken vormen het middelpunt van de training.
Indien meerdere collega’s dezelfde uitdaging ervaren, kunnen we de training ook binnen jouw organisatie uitvoeren. We stemmen de doelstellingen, resultaten en planning gezamenlijk af op de behoeften van de groep.
Benieuwd wat wij voor jouw organisatie of team kunnen betekenen? Neem gerust contact op met één van onze adviseurs.