Ontwikkel excellente klantgerichtheid door te handelen vanuit het klantperspectief.
In de training ‘Excellente Klantgerichtheid’ leer je effectieve principes en vaardigheden voor een structurele klantgerichte houding.
Bereik resultaten door klantgericht te handelen, behoeften te bepalen, positief te communiceren, en effectief om te gaan met diverse klanttypen en weerstand. Verhoog je servicegraad met behoud van grenzen.
Je leert klantgericht handelen, klantbehoeften bepalen, omgaan met diverse klanttypen, de bovenstroom en onderstroom te verbinden. Je combineert een hoge servicegraad met het stellen van grenzen. Ervaart meer plezier en voldoening in klantcontacten en vervul een gemotiveerde ambassadeursrol voor de organisatie.
Deze intensieve 1-daagse training biedt een diepgaande ervaring in klantgerichtheid, van essentiële principes tot het creëren van een positieve klantbeleving.
Na afronding van de training ontvang je, op basis van aanwezigheid en actieve deelname, een certificaat. Hiermee heb je een hooggewaardeerd certificaat in huis.
Het uitgangspunt van Action Learning is leren door te doen, te ervaren en te reflecteren. Jouw persoonlijke leervragen en praktijkvraagstukken vormen het middelpunt van de training.
Indien meerdere collega’s dezelfde uitdaging ervaren, kunnen we de training ook binnen jouw organisatie uitvoeren. We stemmen de doelstellingen, resultaten en planning gezamenlijk af op de behoeften van de groep.
Benieuwd wat wij voor jouw organisatie of team kunnen betekenen? Neem gerust contact op met één van onze adviseurs.