Virtual Campus
DIRECT INSCHRIJVEN LEIDERSCHAP IN TRANSITIES (INTERIM PROFESSIONALS)

Leiderschap in Transities voor Interim Professionals

Interim Professionals hebben een unieke rol en positie. Ze worden vaak gevraagd om tijdelijk een positie waar te nemen en of een organisatie door een transitie of een crisis te loodsen. Dat vraagt om specifieke aanpak, vaardigheden en inzicht om vol in hun kracht te staan

Leer jezelf tijdens deze 4-daagse training kennen als een krachtig leider en leer proactief transities en veranderingen te begeleiden. Je versterkt je positie en handelt met meer impact. Netwerken en ervaringen uitwisselen met je trainers en peers zal daar zeker bij helpen.

Je eigen vermogens beter inzetten om zo effectiever en wendbaarder te worden

Ontwikkel uitzonderlijke niveaus van krachtige en zelfbewuste leiderschapsvaardigheden

Je bent in staat een stappenplan voor verbetering en een transitie op te stellen, leert hoe je vertrouwen kunt opbouwen — en hoe je het senior management op de hand krijgt om te slagen als interim professional.

Resultaat

  • Je hebt inzicht in het leiderschap welke past bij het interim-vak.
  • Je ontwikkelt competenties om een interim-opdracht goed te starten en af te ronden
  • Je krijgt praktische handvatten om direct als interim professional toe te passen
  • Je leert positie innemen tijdens de opdrachten.
  • Je weet te verbinden met gelijkgestemden
  • Je kunt veranderingen en transities leiden
  • Je hebt kennis gemaakt met de professionele aspecten die komen kijken als zelfstandig interim manager

Doelgroep

Deze opleiding is uitermate geschikt voor de (aankomend) interim manager. Met deze opleiding leveren wij een bijdrage aan de verdere professionalisering en inzetbaarheid van onze interim-managers.

Certificaat

Heb je de opleiding met een voldoende afgerond? Je ontvangt van ons het certificaat ‘Leiderschap in Transities voor Professional Interim Management’.

Leermethodiek Action Learning

Het is een vorm van (management)ontwikkeling, waarbij teamleden van en met elkaar leren. Met die praktijkgerichte methode verbeteren we de samenwerking op alle organisatieniveaus. Heel het proces doorlopen we samen, want juist door interactie leer je het meest. Dat noemen wij Actief Samen Agile.  Lees hier meer

Terugkomdag

Wij organiseren 2x per jaar een gratis terugkomdag waar deelnemers en trainers elkaar kunnen ontmoeten, nieuwe inzichten delen en netwerken. Je krijgt ook praktische handvatten mee om deze direct toe te passen in jouw dagelijkse praktijk. Lees hier meer.

Online leerplatform (Virtual Campus)

Wij hebben een modern online leerplatform. Het biedt deelnemers de mogelijkheid specifieke competenties nog sterker aan te spreken.

De Virtual Campus heeft een interactieve studiewijzer met: up-to-date studiemateriaal, nuttige links, praktijkopdrachten, achtergrondinformatie en interactieve toepassingen, zoals een Virtueel Klaslokaal, online coaching, e-learning, chats, forums, vragenlijsten, tests en filmpjes. Lees hier meer

Incompany & maatwerkoplossingen?

Actief Samen Agile met collega’s?

Wij geloven in samenwerking en maatwerk. Aan de hand van jullie vraag kijken we in co-creatie welke training of traject bijdraagt aan de meest effectieve oplossing voor jouw organisatie, het team of de medewerkers. We formuleren gezamenlijk doelstellingen en resultaatafspraken.

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie of team kunnen betekenen? Neem gerust contact op met één van onze adviseurs.

Maak je team Agile door Acton Learning? Doe de test!