Certificering met impact

Voor interim-professionals en leiders in transitie

VolleKR8 biedt gecertificeerde opleidingen en trajecten op basis van Action Learning – een krachtige methode voor leren en veranderen in de praktijk.

Speciaal ontwikkeld voor interim-professionals, teamcoaches en leidinggevenden die resultaat willen boeken én zichzelf blijvend willen ontwikkelen.

Met onze trajecten behaal je post-HBO-certificering, beroepsregistratie en PE-punten, erkend door o.a. het IIAL, CRKBO en het Schoolleidersregister PO.

Onze certificeringen en keurmerken

Professioneel en erkend onderwijs

VolleKR8 is CRKBO-geregistreerd voor instellingen, wat betekent dat wij voldoen aan de kwaliteitsnormen voor onderwijsinstellingen zoals vastgelegd door het Centraal Register Kort Beroepsonderwijs (CRKBO.nl). Dit keurmerk garandeert dat onze opleidingen en trainingen voldoen aan strikte eisen op het gebied van zorgvuldigheid, rechtszekerheid, redelijkheid, betrouwbaarheid en kenbaarheid.

Deze registratie onderstreept onze professionaliteit in dienstverlening en onze inzet voor kwaliteit, transparantie en deskundigheid. Bij VolleKR8 kies je voor een opleidingspartner waarop je kunt vertrouwen.

IIAL-certificering: herkenbaar vakmanschap in Action Learning

Het International Institute for Action Learners (IIAL) waarborgt deskundig en onafhankelijk de kwaliteit van branche-onafhankelijke certificering en registratie van Action Learning professionals.

Wij geloven dat onafhankelijke beroepsregistratie professionals helpt zich te onderscheiden in coaching, leiderschap en organisatieontwikkeling.

Het IIAL-keurmerk toont aan dat een professional volledig is opgeleid én zich blijft ontwikkelen via permanente educatie – voor blijvende impact in de praktijk.

Erkende trainingen voor Herregistratie Schoolleidersregister PO

VolleKR8 biedt diverse trainingen die zijn goedgekeurd voor herregistratie bij het Schoolleidersregister PO.

Deze trajecten richten zich op onderwijskundig leiderschap, teamontwikkeling en veranderkracht, en voldoen aan de kwaliteitscriteria voor professionele ontwikkeling in het primair onderwijs.